NIETZSCHE AĞLADIĞINDA BEN GÜLÜYORDUM








14 Ekim 2012 Pazar

Sevgiliye Süpriz

     Filmlerde, kitaplarda ''Doğum Günü'' yaklaşan kız arkadaş, bir hafta kala huzursuzlanmaya başlar. Erkeğin bu huzursuzluğun sebebini bilse dahi, görmezden gelme hakkı vardır. ''Doğum Günü'ne'' Bir kaç gün kala ise, bu huzursuzluk iyiden iyiye surat asmaya döner.Erkeğin hala bu durumu görmezden gelme hakkı devam eder.

     ...Ve işte o gün geldiğinde, iyice yaşama küsen kadın tam da umudunu kaybettiğinde, beklenen ''Doğum Günü'' süprizi gelir. İki taraf içinde dört başı mamur bir mutluluk hakim olur. İlişkiye renk gelir. Dünya bir süre daha yaşanılabilir bir yer olmaya devam eder.

     Normal hayatta ise durum bundan biraz daha farklı gelişir.
     ''Doğum Günü'' ne 1 sene kalan kız: ''Aşkım seneye bugün yine doğum günüm.''
     ''Doğum Günü'' ne 6 ay kalan kız: ''Aşkım doğum günüme pek bir şey kalmadı''
     ''Doğum Günü'' ne 1 hafta kalan kız: '' Aşkım haftaya doğum günüm bana ne alacaksın, nereyi ayarladın?''
     ''Doğum Günü'' ne 3 gün kalan kız: '' Aşkım 3 gün sonra doğum günüm unutursan kafanı kırarım.''
     ''Doğum Günü'' ne 1 gün kalan kız: '' Aşkım ben alacağın hediyeyi seçtim, mekanı da ayarladım sen yorulma diye. Çıkarken kredi kartını bıraksan yeter.''
     ''Doğum Günü'' günü: '' Aşkım unutmamışsın'' :)

     Sonuç olarak biz erkeklerin de süpriz yapabilme özellikleri var ama, bir müsade etseniz..!

5 yorum:

  1. Ah kadınlar, kadınlar .... :) Doğum gününe kalan zaman içerisinde, karşı tarafın söyledikleri diken diken etti beni :) Gerçekten böyle söylemler varsa, ilginç ve adınıza ürkütücü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmamızı imkansız kılıp o heyecanı aynı tat da yakalamak çok önemli bi sorun göstergesi=)

      Sil
    2. Tadı da kaçıyordur tabi, sormak lazım :) Ama o aynı tadı yakalamak neden bir sorun göstergesi oluyor onu anlamadım.

      Sil
  2. Tabi ki üzücü, hayır bir de geceyi basit ama etkili bir süprizle ucuza kapatma olanağın sıfıra iniyor o da var. =))

    Bende anlamadım. Yaşayan bilir demek ki. =))

    YanıtlaSil
  3. Adınıza üzücü + ürkütücü :)) Hayat işte beklentiler yüksek tutuluyor sonra hüsran, halbuki karşı tarafa, oluruna bırakılsa daha mutlu olacaktır belki(!) :)

    YanıtlaSil