NIETZSCHE AĞLADIĞINDA BEN GÜLÜYORDUM








30 Ocak 2013 Çarşamba

O.çocuğu Sevgilim

     Bugün akşam vakti her zamanki umumi işportacının yanından geçiyordum. Tesadüfen kavga eden bir çift gördüm. Öyle güzel tartışıyorlardı ki, o an yanımda sevgilim olmasını ve onunla tartışmayı çok isterdim, ta ki o ana kadar.

     Kız, çocuğa elindeki kocaman çantayla vurup, '' Orospu çocuğu '' dedi. Tonlamasında kıskançlık vardı. Belli ki, çocuk, kıza aşıktı ve bunu ona olan sevgisi yüzünden yaptığını anlatmaya çalışıyordu. Çocuk her ''Seni seviyorum'' dediğinde kız başında ki sıfatı değiştirerek ''çocuk'' kelimesinden yeni küfürler türetiyordu.''

     Kız laftan anlamıyordu. Öylesine kızmıştı ki, bir taraftan küfür ediyor, bir taraftan da çocuğa aduket çekiyormuş gibi bir takım hareketlerle göğüsünden ittirmeye çabalıyordu. Çocuk sonunda dayanamayıp kıza kafa attığında çevredeki meraklı bakışlardan ''Ooooo'' diye bir nida yükseldi. Kız şimdi yerde yatıyor ve oluk oluk kanayan burnunu tutuyordu. Bir taraftan da ''Orospu çocuğu'' diye bağırıyordu. Sanırım bu en sevdiği küfürdü.

     Çocuk arkasını dönüp gittiğinde kız arkadan bağırdı. '' Nereye gidiyorsun. O kadının kim olduğunu söyleyeceksin bana.'' Çocuk bir an durdu ve cebinden çıkardığı peçeteye bir şeyler yazdı. Geri döndü peçeteyi kıza fırlattı. Bir şey demeden dönüp tekrar gitti. Kalabalık merakla kızın kağıdı okumasını bekliyordu. Ama sanırım burnundan bir kaç kemik kırılmış olacaktı ki hala inliyordu.

     Bir hamleyle doğruldu ve mendili alıp okudu. Bir süre donakaldı. Burnundan süzülen kanlar tişörtüne damlıyordu. Ama o aldırış etmedi. Yan tarafımdan, kalabalığın içenden bir ses geldi. '' Peçetede ne yazıyor acaba. Kızın haline baksanıza dut yemiş bülbüle döndü zavallım '' Kız daha sonra bir an irkilip kendine geldi ve peçeteyi burnuna bastırdı. Yere fırlattı.Çantasını yerden aldı. Bir sigara çıkartıp yaktı. Sonra çocuğun gittiği yöne doğru ilerleyerek gözden kayboldu.

     Meraklı kalabalık ve ben sakin adımlarla peçeteye doğru ilerledik. Çünkü kızı birden bire böyle sus pus edecek ne yazıyor olabilirdi kağıtta hepimiz merak içerisindeydik. Şu an bunu öğrenmek dünyadaki en önemli şeyi idi meraklı kalabalık ve benim için. Bir gönüllü seçtik. Peçeteyi yerden aldı. Açıp okuduğunda bir den bir kahkaha attı. Hemen koşup peçeteye baktım. Peçetede şu sözcükler yazılıydı. '' O kafede bizi birlikte gördüğün ve seni aldattığımı düşündüğün kadın; yıllardır görmediğin annendi. Onu senin için buldum. Senin için yaptığım şeyden dolayı beni çok sevdi ve kısa sürede kaynaştık. Ama yine de, eğer sen haklıysan, bu durumda senden daha büyük orospu çocuğu mu var? Hoşçakal sevgilim.''

Yazmaya gerekli görülen not: Ben o işportacıyı hiç tanımam. Akşam vakti önünden geçmişliğim de yok. Daha önce kendisine orospu çocuğu denildiği zaman, karşısındakine kafa atan çok insan gördüm ama bunların hiç biri bir kıza değildi.Bunları yazıyor olmam aklımdan böyle sapkın düşüncelerin geçtiğini de göstermez.Bu anlatılanlar tamamen kurgudan ibarettir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder