NIETZSCHE AĞLADIĞINDA BEN GÜLÜYORDUM








28 Ocak 2013 Pazartesi

Bankta Kitap Okuyan Sarışın Kız

     Dün maçka parkında dinleniyordum. bir süre sonra karşı bankta kitap okuyan sarışın bir kız fark ettim. Bir an içimden ''Ouvv yeah'' diye bağırmak geldi. Tam olarak planım şuydu. '' Ouvv yeah'' diye bağıracaktım. Karşı bankta kitap okuyan sarışın kızın dikkati dağılacaktı, o boşluktan fırsat bularak ona evlenme teklif edecektim.

     Tam kendimi bağırmaya hazırlarken arkadan Bired Pitten bozma, sarı yağız bir delikanlı bankta kitap okuyan sarışın kıza arkadan dolanarak onlar için ufak ama benim için Roma'yı yeniden yakmaya yetecek kadar ateşli bir öpücük kondurdu. Ve sonra olan oldu. Dilimin ucunda tuttuğum o cümle heyecan içinde, gözlerimi pörtletmeme sebep olarak birden çıkıverdi. '' ''Ooouvvv yea'' Böylece sadece bankta kitap okuyan sarışın kızın dikkatini çekmekle kalmadım, ona arkadan sarılan Biret'inde dikkatini çekmiş oldum. 

     Ne diyeceğimi bilemediğimden, çabucak sıvama kısmına geçtim. '' Merhaba, Oouvvv yea eski yunan mitolojisinde aşk'a adını veren tanrı. Sizi görünce birden o geldi aklıma.'' dedim ve fesatça dünyam başıma yıkılmışcasına gülümsedim. Zaten şuurum gitmişti ne kaybederdim ki, iki sarışına mitolojiden palavra sıkmakla. Çakma Bired çok geçmeden lafı yapıştırdı; ''Biz onu eros olarak biliyorduk ama.'' Aklı sıra benden akıllı olduğunu ispatlayarak kızı benden soğutacaktı. ''Bankta artık kitap okumadan oturan sarışın kız bunları yer mi hiç?'' diye düşündüm. Sanırım yemişti. Bana alaycı alaycı bakıp gülmesinden anladım bunu. O an verilebilecek en iyi cevabı vermeye çalıştım. '' Siz derken? Kıza sordun mu hiç belki o seninle olmak istemiyor, belki Benjamin button'u izledikten sonra senden soğumuştur, belki şu an benimle olmak istiyor.(Tam olarak sıçtıktan sonra, sıvama kısmı burası)'' hızımı alamadan kıza döndüm devam ettim. '' Şu an bir karar vermelisin artık. Ya ben, ya o? Dur, vazgeçtim. Şu an bu çakma Bired sana arkadan dolanmışken sağlıklı düşünemiyor olabilirsin. Bu numaram beni ararsın. Ouuvvv yea de bu arada tabiki bir Yunan tanrısı değildi. Çakma bired haklı ama Eros şu an benim gözlerimden sana bakıyor olsaydı, tüm oklarını kırar sadece iki tane bırakırdı. Biri senin için, birisi de kendisi için. Çünkü güzelliğin tanrıları bile kendisine aşık edecek kadar büyüleyici.'' Hadi ben kaçar. 

     Giderken çaktırmadan bir ara arkama baktım. telefonumu bankta unuttuğumu fark ettim. O ambiyansı bozamazdım. Artık çok geçti. Bu yüzden geriye dönmedim. Kızı kaptım mı asla öğrenemeyeceğim ama, kullanmadığım bir telefona daha 10 ay daha taksit ödeyecektim. Bari gidip telefonu aldığım yerdeki kıza yazayım diye geçirdim içimden. Hem ona Eros'un aşk tanrısı olduğundan falan da  bahsederdim. İnsan her gün yeni bir şey öğreniyor.

Yazmaya gerekli görülen not: Ben dün hiç maçka parkında bulunmadım. Ouvv yea de demem. Bankta gördüğüm her hangi bir kıza aşık bile olsam tanışacak cesarete sahip değilim. Telefoncu kızlara da yazmam. Hiç taksitle telefon da almadım, hep peşin. Bu yazılanlar sadece kurgudan ibarettir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder