NIETZSCHE AĞLADIĞINDA BEN GÜLÜYORDUM








23 Şubat 2013 Cumartesi

BU AY NELER ÖĞRENDİM (ŞUBAT)

     Bozuk paralarını bile harcarken iki kere düşünen kişilerin, insanları daha ehemniyetsizce harcadığını
     Aslında çocukken daha masum olduğumuz gerçeğini gerektiği kadar sık hatırlamadığımızı.
     Ketum kelimesinin sır saklayan kişiler için kullanıldığını ve neredeyse kimsenin ketum olmadığını
   
     İnsan kalbi kırmanın dünyadaki en kolay şeylerden biri olduğunu
   ''Neredeyse yapıyordum.'' demek ile ''Yapamadım'' demek arasında hiç bir fark olmadığını
     Sahanda yumurta yapmanın, başemel soslu tavuk yapmaktan daha kolay olduğunu
     Aylardan şubat ise yelekle maça gidilmemesi gerektiğini
     Nihat doğan taklitlerinin eskisi kadar tercih edilmediğini
     Lazım olunca bulunamayan şeylerin, diğer zamanlarda hep ortalıkta gezindiklerini
     Azincourt'un İngilizlerin, destansı bir şekilde Fransızları yendiği yer olduğunu
     Recep Tayyip Erdoğan ile bir zamanlar meslektaş olduğumuzu.
     Istanbul'un her gün değişen ruh halinin olduğunu
     
     Trenle yolculuk yapmanın hala seyrine doyamadığımı
     Afrika'da açlıktan ağlayan çocukların yaşadığını
     Niçin'' sorusu yerine her defasında ''Neden''i tercih ettiğimi
     I-phone 5'in ücretinin, bazı insanların üç aylık iş gücü için ödenen ücretten daha değerli olduğunu.



     
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder